Вчені знайшли у людини "гени молодості"

Вчені виявили групу генів, що дозволяють деяким людям виглядати на 10 років молодше за свій вік.

Таке відкриття зробили науковці з Гарвардського університету (США) та компанії 23andMe, що спеціалізується на генетичних дослідженнях.

Дослідники проаналізували дані мільйона осіб. Носіями "омолоджуючих" генів виявилися 10% білошкірих і 20% чорношкірих американців, передає Zee News.

За словами дослідників, виявлені гени діляться на 7 категорій. Деякі регулюють функцію відновлення ДНК, підтримують з'єднання між клітинами шкіри і створюють бар'єр, що захищає шкіру від негативного впливу навколишнього середовища. Інші гени виробляють ламеллярні гранули з ліпідами, зволожують шкіру.

А фахівці з Дослідницького інституту Скріппса (The Scripps Research Institute, США) впевнені: найближчим часом всі люди зможуть назавжди забути про старіння і вікові хвороби. Вчені відкрили новий клас препаратів, які значно уповільнюють процес старіння. Засоби отримали назву "сенолітики". Вони покращують роботу серця і збільшують тривалість життя.

Також нещодавно дослідники з Північно-Західного університету (Northwestern University, США) знайшли у людей "ген сміху".

Виявляється, люди з коротким аллелем гена 5-HTTLPR посміхаються і сміються під час перегляду комедій частіше носіїв довгого алеля цього гена. Алель – одна з можливих форм одного і того ж гена. Людина успадковує один алель від матері і один від батька.

osvita.org.ua