18 речей, брудніших за сидіння унітазу

На деяких предметах домашнього вжитку бактерій накопичується набагато більше, ніж на унітазі.

Згідно з даними інфорграфіки Plumb World Blog, нас оточує безліч забруднених речей: від зубної щітки до кухонної дошки. Проте більшість людей навіть не здогадуються про потенційну небезпеку цих предметів.

18 речей, що набагато брудніші за сидіння унітазу, наприклад:

Смартфон. Учені з'ясували, що телефон може накопичувати в 10 разів більше бактерій, ніж на сидінні унітазу, включаючи стафілокок. Близько 75% британців зізналися, що користуються смартфоном в туалеті.

Планшет. На планшетах вчені виявили близько 600 одиниць стафілокока, що на 30% більше, ніж на унітазі.

Клавіатура комп'ютера. В середньому, на клавіатурі знаходиться в п'ять разів більше бактерій, ніж на сидінні унітазу. Протирайте її частіше.

Пральна машина у пральні. Користуючись такою машиною, людина ризикує «підчепити» більше 100 мільйонів бактерій кишкової палички.

Рушник. Для розмноження мікробів потрібно три умови: органічний матеріал, тепло і вологість. Рушник у ванній є ідеальним середовищем для розростання бактерій. Міняйте його щотижня.

Зубна щітка. Дослідники з Нью-Йоркського університету виявили, що під час змиву в туалеті дрібні частинки води з мікроорганізмами розлітаються на відстань до шести метрів і можуть потрапляти на зубні щітки.

Ручка водопровідного крана. Краном люди користуються часто, тому не дивно, що він може бути джерелом бруду. На ньому розташовано приблизно в 21 разів більше мікробів, ніж на сидінні унітазу. На кухонному крані бактерій може бути в 44 рази більше.

Кухонна губка. На губках для миття посуду американські вчені виявили в 400 разів більше бактерій, ніж на сидінні унітазу. 10% досліджуваних губок були заражені сальмонелою.

Вимикач. При кожному включенні або виключенні світла, з пальців людини на вимикач переходить велика кількість бактерій. На вимикачах може накопичуватися до 30 мікробів на квадратний сантиметр.

Гроші. На грошах накопичується до 200 тисяч мікроорганізмів.

Банкомат. На кожній кнопці банкомату живе близько 1200 мікробів.

Автомобільне кермо. Кермо, як і клавіатура, може накопичувати в п'ять разів більше бактерій, ніж на сидінні унітазу. Протирайте його частіше.

Ресторанне меню. Оскільки ресторани відвідує дуже багато людей, на меню накопичується приблизно в 100 разів більше бактерій, ніж на унітазі.

Візок у супермаркеті. Візками користуються сотні покупців у день. Тому й мікробів на них набагато більше, ніж на сидінні унітазу.

Кнопки ліфта. Учені з Саудівської Аравії заявили, що на кнопках виклику ліфта міститься приблизно в 40 разів більше бактерій, ніж на сидінні унітазу.

Сумка. У жіночій сумці можна знайти в три рази більше мікроорганізмів, ніж на сидінні унітазу.

Килим. На килимових покриттях в будинку вчені виявили в 700 разів більше бактерій, ніж на сидінні унітазу. Серед мікробів, які можна відшукати на килимах, виявилися стафілокок, сальмонела і кишкова паличка.

Обробна дошка. Експерти з університету Арізони повідомили, що на кухонних дошках накопичується приблизно в 200 разів більше бактерій, ніж на сидінні унітазу. Особливо на дошках для сирого м'яса.